parknshop

全港最大的連鎖超級市場百佳超市,今早因電腦突然出現故障,導致旗下全線分店被逼要暫停營業。現時多區分店均未能運作,而員工今早返工後都不知所措,只能等待午後消息公佈。據部份前線員工透露,今日原本已設定為特價的產品,在嘟機時未能顯示正確價錢,因此懷疑是條碼機系統出錯。

百佳現時已在官網上貼出簡單告示,指出因「電腦系統出現故障」而未能開業,為保障顧客權益所以決定將全線店舖開業時間延遲。對於一間大企業來講,因電腦系統事故而搞到要全線停業實屬少見,所以今早Facebook上已經見到唔少網民都紛紛猜測背後原因,有網友更笑言是被自動升級Windows 10系統所致,當然實際原因還需等待官方進一步公佈。

fbImage 12

據知現時已經有部份分店已經陸續回復運作,大家經過時可以睇一睇,或者打個電話去問問先。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls