IMG_8879

Android 手機充斥市場,其一好處是價錢可以定很低,對於一眾要求不高的用戶群來講最適合不過。早前中國移動宣佈推出自家品牌「and!」手機A1及N1,兩部機同樣是針對HK$1,000左右的市場,筆者今日帶給大家點評的是A1,其上台價出機只需HK$888,如果簽六個月合約更只係HK$738!

and! A1 因價就貨,所以所配備的硬件規格亦是十分入門的。包括Snapdragon 410 1.2GHz 四核心處理器、1GB RAM、8GB ROM(支援外置SD)、5吋1280×720 320dpi屏幕、8百萬像素主鏡頭/前置200萬像素、運行Android 4.4.4 等。不過幸好連線速度支援4G,在這個價錢定位來講有4G算是不錯的了。

IMG_8884
5吋屏幕手握剛好,而且解像度720p 320dpi,看起來畫質精細不粗糙
IMG_8880
大大個4G logo,驚你睇唔到,以為平價機就唔會有4G

 

IMG_8895
microUSB 及 耳機孔設於機頂
IMG_8889
機背可揭起,支援雙SIM卡及SD Card擴充(最高32GB),電池是3,000mAh,但就不能折開更换

跑分方面,使用安兔兔檢測後只有2萬多分,分數也是直接反映出這是一部入門級手機,所以大家也不能要求太多吧!

Screenshot_2015-11-17-15-42-10反而是相機方面表現不錯,800萬像素解析力不錯,而且亦夠Sharp,以下測試圖大家可以放大看看:

 

 

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls

REVIEW OVERVIEW
硬件規格
60 %
手機外觀
70 %
鏡頭表現
75 %
性價比
80 %
功能實用
70 %
chinamobile-and-a1-review以呢個$888價來講,有4G、720p 5吋mon,算是OK的了。當然,不足地方都唔少,像是ROM只有8GB就略為不夠,而且1GB RAM亦偏少。買來送俾家中長者、工人姐姐,或者是純粹要求打得下電話,玩下WhatsApp同睇下相都夠用的。