5G 講求的就是速度與傳輸穩定性,所以 3.5Ghz 頻段在香港現有的 5G 頻譜中就是最黃金的頻段,因為穿透力強而且速度快。SmarTone 剛就宣佈其 5G 服務在香港機場增設 3.5Ghz 頻段,預料可令整s個機場主要口岸及交通樞紐都可以享受到 5G 速度帶來嘅優勢。

SmarTone 表示,首階段 5G 網絡升級工程已完成,覆蓋香港國際機場離境大堂、接機大堂、行李認領大 堂及禁區位置,抵港及離境大堂等。現有 SmarTone 用戶均可享用升級 5G 網絡,及享受流暢的 5G 上網體驗。

SmarTone 5G 服務現時已覆蓋全港大部份地區,交通樞紐包括主要公路幹線、23 條行車隧道及全線港鐵車站等已全面覆蓋。SmarTone 早前更通過於港鐵車站內鋪設獨有的 850MHz 頻段 5G 網絡,大 大擴展其 5G 網絡容量,讓大家在繁忙時間都可以如常上網。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls