Samsung 新一代旗艦手機 Galaxy S24 剛已發佈,今代新機主打 AI 功能,軟件圍繞住 AI 上的功能眾多,如果想率先試玩的話,除了去手機店之外現在有一個新地方,就係 SmarTone 特設嘅體驗館。

今次 SmarTone 特設嘅體驗館位於南昌 TownPlace West Kowloon 的 25 樓,如果你是 SmarTone Plus 特選會員就可以率先試玩 Samsung Galaxy S24 以及 SmarTone 5G 網絡。

館裡設有多個體驗區,包括 AI 攝影達人區、AI 翻譯區、AI 搜尋區、5G 網速擂台等,去齊 5 個區並完成任務即獲 1 次透過 5G 網絡操作的夾公仔機會攞禮物。如果完成所有任務後,再填份簡單問卷,即可獲得額外禮物 1 份。

▲ 體驗館日期為1月20日及21日兩日,開放時間由中午12pm – 6pm

▲ 體驗館設有不同區域,大家可以逐一體驗

▲ 最後當然要夾公仔攞禮物啦

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls