現時雖然已經越來越多商戶每日不斷有口罩返貨,但可惜至今仍然不夠市民所需,大家每日要繼續留意住邊度有口罩買。今早日本城公佈有一批 女性/小面SIZE 口罩返貨,對一眾臉較細小的女仕或者中童小朋友來講都好啱用。今次會於喺 4 間分店派籌發售(每間約480盒),共約 2,400 盒。

以下為日本城 Facebook Page 公告:

🛎即時消息 再有一批口罩抵達分店

#想客人所想 #齊心抗疫

由於貨量非 會於以下5間分店派籌發售(每間約480盒)

開售時間:今日(19/2) 即時
地點:指定5間日本城分店(先排隊攞籌,一人一籌,每籌限買一盒。)
🔸 3層不織布口罩40個裝(獨立包裝)(女性/小面SIZE)1盒💰每盒$89-
😷(共約2,400盒)🔸

我們的物流團隊會盡力以最快速度送到各門店,但由於路面情況及上落貨安排需時,各店的收貨時間會有所不同。

1⃣香港香港仔中心5期商場1樓G鋪 (請從後門樓梯排隊等候派籌)
2⃣九龍李鄭屋邨李鄭屋商場1樓107號鋪
3⃣新界沙田秦石邨秦石商場1樓20號鋪
4⃣新界屯門山景邨山景商場107-108號鋪
5⃣新界元朗青山公路251號元朗廣場3樓307-312號鋪

基於衛生理由 及 保障所有顧客,請所有購買口罩的顧客當面檢查清楚,所有口罩不設🚫退換,希望大家明白見諒🙇

來源:日本城

緊貼更多口罩消息,請每日留意 Qooah.com Qooah Facebook

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls