相信好多香港人六個月以來,琴晚值得最高興嘅一夜,大家不再是看著直播畫面流著淚不眠,而是真心感到興奮難眠。今早香港終於難得地充滿著正能量,各位街坊同身邊人都多了一個共同話題。而本地共享單車 LocoBike,繼之前「義救中大」後,今日再宣佈賀大埔區變「黃埔」,免費開放共享單車任踩一天同大家共樂。

在眾多選區之中,大埔人可謂最團結,因為區選 19 席全由非建制派獲取,贏到開巷。而作為主力設於沙田至大埔一帶服務的本地共享單車 LocoBike,剛於其官方 Facebook 上宣佈:「為慶祝大埔成為黃埔,家下到 00:00 個個都係勁踩王,踩車唔扣錢!」,並同時表示:「家下去何已完個區清私鎖車」。等大家可以實行齊齊踩單車,共享同樂日。

 

LocoBike 上次因義救中大一役而損失了唔少單車,部份仍在修理中。作為始於香港的一間本地初創公司,LocoBike 絕對值得香港人支持,大家日後就多多「懲罰」佢啦!

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls