蘋果日報近期轉玩會員制,雖然已經早兩三個月通知大家,畀足夠時間大家知道,但係服務一推出後就引來唔少批評。政治新聞,好多香港市民都無興趣為左要睇而走去註冊。不過,今日一單「安心」偷食事件就令到全港群情洶湧。但原來,蘋果網站會員系統註冊程式很簡單,一個插件就可以繞過。

小編在此聲明無意破壞蘋果日報網站系統,只是發明原來 Google Chrome 上已經有插件讓大家停咗佢個註冊功能,從而唔洗先註冊就可以瀏覽原本完整嘅內容,呢個插件叫「Appledaily No Member」,作者係「HK IT9」。以下就來實測一下:

▲ 安裝之前,現時瀏覽蘋果日報網站新聞時,報導內容中間出現「馬上成為壹會員」提示,大家需要先透過註冊會員先可以瀏覽完整內容

▲ 使用 Google Chrome 瀏覽器,並且安裝「Appledaily No Member」後,再重新整理一下網頁,不用先註冊就可以瀏覽完整內容。

▲ 插件之所以可以繞過註冊系統,其實是因為網站設計極不嚴謹,因為就算不安裝插件,大家使用任何瀏覽器「查看原始碼」就可以看到被隱藏的內容。相信這種原同虛設的做法,蘋果 IT 部同事好快會堵塞。

下載:Appledaily No Member

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls