4) 逆光時,運用 LED 燈補光

逆光相梗係靚啦!但唔識影,就算有 HDR ,個人都隨時變舊炭。特別係浪漫嘅聖誕節,要將燈飾同女朋友二合為一就更難。影半身都仲可以用內置閃光燈,但全身就一定唔夠力,要用到外置閃光燈。

雖然外置閃光燈宜家已經非常準確,用 TTL模式好容影就影到唔錯嘅相,但對新手來說都係比較難估計,要影多幾張先試得啱。反而我會建議大家用 LED 燈補光,因為可以即時睇到效果,又可以校色溫,無閃光燈咁死實。

▲ 呢支南冠出品嘅 LED 燈補光,百幾人仔有交易,絕對係新手必備!

▲ 外置閃光燈即使加咗柔光罩,打燈都比較生硬,而且要試多幾張先成功,用於自拍會比較麻煩。

▲ 而用 LED 燈補光可以校色調,可以更方便營造氣氛。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls