如何選擇一部啱用嘅相機?

工欲善其事,必先利其器。雖然宜家大部份手機影相質素都唔錯,就好似 LG V20 有超強廣角鏡、HUAWEI P9 Plus 又有超突出嘅景深效果、美圖 T8 又有自然美肌效果,但如果係昏暗環境,手機始終唔夠用。加上想係女朋友面前表現得更專業,相機就一定唔少得!

談到相機,要用作旅行自拍,最緊要係輕, 180度反茫,可以連接手機作搖控 同 有美肌功能,而我一直都有兩部相機用係唔同情況。Sony A5000 係我日常工作機,貪佢細細部,又有自拍同即時美肌功能,係大部份情況都好夠用,但講到去旅行同搵靚景自拍的話,對相片的執著就會出晒嚟,Canon 70D 就有更仔細嘅畫質,特別夜景就更出色。

▲ 咁到底要揀單反定無反相機呢?事實上,近年無反相機的質素已經追得上單反。而最近我就因為跌壞咗 Sony 支鏡,新入手咗 Canon  M6,貪佢輕得嚟加個轉換環可以用得番 70D 嘅鏡頭。加上最近多咗拍片,佢有得插咪同外置閃光燈,所以就買咗了。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls