3) 利用前景,拍出層次

構圖亦係相當重要嘅一環,如果下下影大頭根本唔知去過邊度。特別係去旅行,風景梗係更重要啦!除咗人要細,景要多之外,適當咁運用前景,就更容易令自己融入環境入面,一睇就知唔係 Key 上去嘛!

至於前景係咩?我諗大部份人都會諗起利用水氹,拍出天空之鏡嘅效果。另外,亦可以用花作前景,拍出置身花海嘅感覺。

 

▲ 早排興去下白泥、西環、中大天人合一搵天空之鏡。其實天空之鏡唔使四圍搵,只要地下有攤水,張相機放得有咁貼得咁貼地面就可以影到。不過因為裝咗腳架都會有一定高度,除非你想犧牲部相機,否則都難有天地一線嘅效果。

▲ 運用前景,改變對焦亦可以營造唔同嘅氣氛。

▲ 用花做前景,以水平角度影,就算並唔係喺花嘅正中間,都可以有置身花海嘅感覺。

▲ 用花作前景、城堡作後景,亦可以係有趣嘅構圖。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls