2) 用腳架計時連拍數張,拍出自然交流

兩個人去旅行,影合照除咗搵人幫手,三腳架同自拍神棍就係最好拍檔,不過普通腳架都幾重,拎出街都幾唔方便,而最近我就愛上咗用 Xpower 鋁合金多用途藍牙 9合1 自拍套裝 ,貪佢輕輕地可以放手袋,又可以組合成腳架或自拍棍,最高可伸到 91.5 cm,如果放手機或者無反相機都夠穩陣。

咪以為有腳架就可以大影特影,如果校計時拍攝,影每一張都行嚟行去,既辛苦又難投入。其實宜家大部份相機都有連接手機功能,可以用手機控制,咁就方便得多。如果怕手機連接得唔好成日斷,都可以買個遙控,校計數模式,每次影幾張,影出嚟嘅效果就可以更自然。

▲ 一支穩陣又輕嘅三腳架非常重要,不過點都有啲必量。呢個就係我去東京旅行嘅隨行攝影師啦!裝備真係好誇張呢!難為了 餵蚊 孭足全程啊!

▲ 雖然手機都可以搖控相機拍攝,不過 Canon 嘅 App 沒有 Sony 做得咁穩定,所以我就買咗平價嘅 YONGNUO 外置遙控,有得校隔幾多秒影幾多張相,仲用得 B 快門,絕對係好幫手!

▲ 而呢支 Xpower 鋁合金多用途藍牙 9合1 自拍套裝 係我嘅新寵,雖然係三腳存咁穩陣,不過放手機或者無反相機都夠用,最緊要係夠輕同可以放手袋。

▲ 由遠至近慢慢行到鏡頭前,連續影幾張相,番到去實揀到張最自然嘅相。

▲ 連續影仲可以影到跳起嘅動作,令自拍更生動。

▲ 因為無人望住,表情亦都可以更自然流露。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls