打機嬲到要掟手掣,可能係因為頂唔順被屈機,或者被豬隊友坑害,更加可能係隻 game 太垃圾(而你又咁不幸買左),理由林林總總,總之你一定試過。之但係,原來怒掟手掣都有程度,外媒 KOTAKU 聯同插畫師 Kevin Whipple 就嘗試同大家分享下怒掟手掣嘅 11 種心路歷程,應該會引起你唔少共鳴呢!

1 大力「Fing」
好「唔 Gur」但未到要掟手掣,所以手掣仍然妥妥的係你手上,但離想掟不遠了,所以變成大力「fing」,又或者一秒內怒按所有按鍵亦是常見的。

2 就快掟手掣
勁嬲咁拎去手掣,準備掉落地了,但最後仍然接得返,再握緊係手上,手掣絲毫無損,而怒氣就唔知消減到幾多了⋯⋯

3 真係掟手掣
今次堅係嬲,堅掟,一野掉落枱面或茶几,不過係輕手的,不捉以掉爛任何野。

4 掟手掣三連擊
將上面個動作重覆做,證明自己怒氣難平,嬲起上來,掟手掣一定唔會只係掟兩次,要掟夠 3 次,但因為咁,有輕微機會掉爛野⋯⋯

5 梳化重擊
個人最常用,一個手掣唔平,要掟都要有計,係掟落梳化前,你深知有個 cushion 幫你卸咁啲力,掟爛手掣程度為低,但一唔小心彈落地就不同講法了⋯⋯

6 一野轟落地
正常人憤怒值到頂嘅表現,梳化實在太便宜邪惡的手掣了,一於大大力轟呀!咁掟手掣落地。破壞值中等。

7 一野轟埋牆
轟落地的升級版,大大力將手掣掟埋牆!(係外國可能破壞值會大少少,但香港人屋企咁細,怕且都好難掟手掣埋牆)

8 掣+mon 一同消失吧!
開始有點不惜一切了,隻game太可惡,世界太卑鄙了,用盡力將手掣狂轟落電視/電腦 Mon 到,爛手掣指數中等,爆 mon 卻係 100% 的事。

9 機+掣+mon 片甲不留
Level 8 的升級版,手掣同 Mon 固然可恨,但唔好忘記仲有主機,拎起埋部 PS4/Xbox One,一齊怒掟落地吧!

10 真情流露
叫做「真情流露」是因為下來內容有點嘔心,將手掣掟向主機後,再朝主機瘋狂嘔吐,直到部機壞為止,以表達你嘅厭惡之情⋯⋯

11 活埋
愈來愈可怕了⋯⋯為手掣整一個墓碑,堀個窿,將之活埋。記住,要活埋,即係手掣入土前一定要充滿電!

12 用念力XX死你個手掣
只限曹宏威或者 Stranger Things 的 El 可以做到⋯⋯用念力升起個手掣,再全力掟入另一個空間,令佢永不超生。

13 「The Full Heisenberg」
英文名實在絕妙,所以原句留底,有睇 Breaking Bad 的朋友一定 Get 到「Heisenberg」所指為何,因為原文實在太正,所以原汁原味俾大家欣賞:

「Withdraw all the money from your savings account and stack it on top of the controller, then set it on fire. As you breathe in the smoke, conference call your boss and significant other and tell them both to go fuck themselves. Calmly walk from your house as the fire spreads to the carpet and drapes. Take a photo of the blaze from the street and post it to social media with no added description or context. Drop your phone into the nearest drainage hole, pick a direction, and start walking.」

 

來源:Firebuy.HK

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls