近日大台節目《世界零距離 3》熱播,景色怡人的厄瓜多爾聲名大噪。有網媒亦借勢介紹厄瓜多爾種種優點,移門檻底、樓價平等等。之不過,唔係話成本低,易上樓就叫好住、移民勝地嘅,一個地方是否值得移居,有多重因素需要考量。 HSBC 每年都會委託市場調查公司,分析全球各國中,邊一個地方最適合外人到來工作、同生活。毫不意外的,全球頭 21 位都未見厄瓜多爾的蹤影。

HSBC 以市場調查公司 YouGov 的報告為基礎,當中調查計 27000 個外籍人士在全球 190 個地區的生活情況。包括:是否容易覓得生計生活、工作環境、組織家庭的難度、是否易於融入當地人群體、當地配置如何等等。

頭 21 個國家/城市遍及世界各地,當中對港人而言比較陌生或者非移民勝地嘅國家當然都有,好似阿曼雖然係生活質素或者配置上都不算好,但因為當地人友善,易於融入,所以名列第 15,同奧地利並排。

香港作為「黑面之都」,想唔到排名 12 之餘,係評分之中「People」更加係最高分的一欄,意味著外籍移民覺得與香港人相處感覺不錯,只係 「lifesyle」 上只有 0.48 分(1為滿分),講真係香港要 live 都唔係咁易,談甚麼 lifestyle 呢?真夠離地!

係調查之中,能夠擊敗日本、新加坡、澳州等一港移民城市的,就係紐西蘭了,縱觀多個項目評分都相當不錯,遠拋第 2 名的西班牙同第 3 名的加拿大。

資料來源:Firebuy

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls