screen-shot-2016-12-17-at-10-58-55-am

作為全球最成功企業之一,Apple 每年公司向員工派發嘅聖誕禮物,照計應該會好豐厚。不過,之前見到有新聞話今年 Apple 聖誕禮物大縮水,好奇心俱使下,小編就搵左好幾間唔同行業嘅龍頭,比較下下當中有咩特點。

送得禮物比員工,多數都係想提升忠誠度,所以呢方面 Apple 以往都算係豪爽,上年每個 staff 都有隻 UrBeat 耳機,但到左今年,Apple 員工聖誕禮物就只係一件灰色 Tee 同埋一份 Apple 信條。Google 以往亦相當闊綽,由 2011年送 Nexus 手機起一直都係「年年有 Gadgets」,不過今年方針都改變了,變成以員工名義,將價值 3千萬美金嘅 chromebook、手機等產品直接給予慈善團體。或者,年年送數碼產品,員工都覺得悶了,物輕情義重,送禮還是講求心意多於物質嘅~(當然理解為孤寒,其實都錯唔晒⋯⋯)

screen-shot-2016-12-17-at-10-58-55-am外國企業文化畢竟同香港唔同,大概 IKEA 嘅大禮應該最啱香港人口味。根據英國傳媒報導只要係入職 5 年以上嘅員工,今年一律有 1200 磅 Bonus 。而個人就覺得 Lego 的員工禮物最有愛,一盒 6 隻以 50 年 Lego 火車為主題的迷你火車頭,超有收藏價值啊!

header_4002016

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls