648471762c4bd6620367669b516dac97-1200-80

一般人選購手機時,手機輻射(電磁波輻射量)好少會成為考慮因素(相對上台灣民眾看來更關心),蘋果日報於去年就提到,「世界衞生組織早於二○一一年將手機釋出的電磁波輻射歸類為「2B級致癌物」,有可能對人體致癌;至於量度手機輻射,則以人體實際吸收的射頻能量水平、即「比吸收率(SAR)」為標準」。不過咁,唔通為左避免電磁波輻射就唔用手機咩?玩少陣都唔得啦!但既然手機輻射對人體影響愈少愈好的話,睇下相關研究亦無妨啊!


最近法國科技網站 PhonAndroid 就做左一個測試,針對「十款最熱賣手機」(可以理解為於法國熱賣,唔係香港),比較其「SAR」值的高低, 要留意 SAR 係由歐盟定下的標準,但不少國家都有採用,好似美國就定明 SAR 標準值應在 1.6W/kg 以下,而香港採納的國際非電離輻射保護委員會(ICNIRP)建議, SAR 不可超過 2W/kg。
screen-shot-2016-11-30-at-12-37-56-pm

係所有測試型號之中,以 Samsung S7 edge 的 SAR 值為最低,只有 0.264W/kg,而緊隨其後嘅就係 ZenFone 3(0.278W/kg)、Galaxy A5 2016(0.290W/kg)。值得一提, PhonAndroid 同時為列出最高 SAR 值的十款熱賣手機,當中 SAR 值最高兩位都係由華為包辦,分別係 Honor 8 (1.5W/kg) 同埋 P9 (1.43W/kg),而 Apple 今年推出的 iPhone 7/ 7 Plus 就名列第 3,4 位。不過,即使係最高 SAR 值的華為 Honor 8,都沒有超過美國 FCC 的標準,更加唔使講相對上更寬鬆的香港標準了。所以測試結果大家可以用作參考,但都唔需要過份擔心嘅。

screen-shot-2016-11-30-at-12-38-08-pm 資料來源

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls