125783

Twins 出道至今十多年,其歌唱技巧一直都被唔少人批評。雖然係咁,佢地兩位都仲算係香港最受歡迎組合之一。舊年年底 Twins 舉行左「#LOL」演唱會,歌迷們熱情依然,而近日其經理人公司英皇娛樂亦都推出左演唱會DVD同埋將部份歌Upload左上YouTube。唔放尤自可,一放出事了!

網友們聽完 Twins 首《風箏與風》都笑爆咀,事關大家都聽得出執音執得好勁,即係俗稱嘅Tune音。Tune音情況喺香港來講奇實真係見慣不怪,尤其係最近十年樂壇青黃不接。之但係,好似 Twins 呢個演唱會咁Tune音Tune到兩個人把聲有啲 Siri 機械人聲就真係誇左少少。大家不妨聲聲:

除外,英皇同時都上傳左幾他幾首歌,聽落係知道有Tune音,但就感覺冇咁勁,唔知大家覺得呢?

 

Twins《明愛暗戀補習社》

Twins《LOL》

Twins《TGIF》

Twins《著睡衣跳舞》[TWINS #LOL LIVE IN HK] [Lyrics MV]

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls