10years

講述香港於可預見十年後狀況的本地電影「十年」,因題材充滿政治敏感性而被各大院線封殺唔可以喺大銀幕上播放。「十年」一詞,更被中國大陸列為敏感字。但係,一套咁有共鳴同歷歷在目嘅電影,越打壓就越多香港人想睇。官方除左不斷用「自己方式」去街頭播映外,而家仲將電影最完整版本放上更大平台,首度登場的就是Google的 Play Store,呼籲大家支持唔好再睇網上流出版本。

講到 Play Store,各位用 Android 機嘅朋友想睇就方便得多,Click入去租返來睇都得。但係 Apple 用戶呢?雖然未知官方會唔會將電影放上iTunes Store,但係大家其實都唔洗擔心,因為 iOS 其實都有 Google Play 個電影 App,大家先響電腦上邊去 Play Store 用 Google 個帳號來租左先,跟住就可以用 iPhone、iPad 等去 App Store 下載 Play Store 電影 App,咁就可以睇返套電影架啦!

租完除左Android, iPhone 外,仲可以電腦用 YouTube 睇又得,將畫面再駁出去大電視度睇都得,總之就大家都要支持下啦!

「十年」電影完整版:Google Play Store 連結

iOS 版 Google Play 電影 App:

[appbox appstore 746894884]

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls