上月底 iPhone 12 同 iPhone 12 Pro 率先發售,當時唔少人嘅目標唔係呢兩部,而係 12 Pro Max。而今日,iPhone 12 Pro Max 及 12 Pro mini 終於正式發售。不過,大家上星期喺 Apple 官網預購果陣都可能搶唔到,而呢兩位陳生就有佢地第一時間入手嘅「良方」。

上星期 iPhone 12 iPhone 12 Pro Max 及 12 Pro mini 開啟預售之後,今日終於正式出貨,喺 Apple 官網成功搶到嘅,第一批最早就喺早上 8 點就可以去到各間 Apple Store 門市攞機。而一直以來其實都仲有其他方法第一時間買到機,就係經電訊商嘅預先登記,好似 SmarTone 每年都會推出嘅 RED Pass。

透過 RED Pass 預先登記後,成功的話就有機會搶先成為首名買家。今日 SmarTone 亦都公佈咗首兩名獲得購買新 iPhone 嘅名單:

▲ 第一位顧客: 陳先生成功今早 8 點一開門,就成功購買到一部 iPhone 12 Pro Max 512GB 銀色

▲ 第二位顧客都係陳先生,佢係 SmarTone 長期客戶,成功買到一部 iPhone 12 Pro Max 256 GB 黑色

▲ 做第一同第二名買家當然有著數,就係送左一 set 配件套裝,包括手機保護殼、屏幕保護貼和精選手機配件(價值$388),同埋仲可以上報啊!!。

下次,你都可以試下啦!

iPhone 12 mini、iPhone 12 Pro Max 動手玩:

iPhone 12 Pro Max、12 mini (及配件) 動手玩:當最巨大遇上最鉅細!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls