Apple 喺記者會上已經宣佈,今晚 8 點正開始將會於官網開放 iPhone 12 Pro 以及 iPhone 12 兩個型號預購,並於下星期五 23 號正式發售。不過要留意嘅係,iPhone 12 Pro Max 以及 iPhone 12 mini 則要等到 11 月 6 號先開始預購及於 11 月 13 日起發售。

由於今年 iPhone 多達四個屏幕尺寸型號,所以可能大家都有點亂。iPhone 12 與 iPhone 12 mini 為較低型號,只有雙鏡頭設計,而且記憶體較少,只有 4GB。但勝在價錢相對較低,加上機身顏色較鮮豔和活力,所以相信都比較適合年輕一代。

而 iPhone 12 Pro 及 iPhone 12 Pro Max 則為高階型號,有三個鏡頭以及 6GB RAM,而且還有一個 LiARD 雷射感測器可以用來偵測生活中的物件距離從而應對一類 AR 應用,再加上鏡頭感光元較大可提供極強大的低光拍攝,所以對一類有要求的用家十分吸引。

文下有各型號相關的 Apple Online Store 連結,20:00 點準時開放預購,大家選擇要買的型號就衝吧!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls