Sony 今年早喺 2 月時就發佈咗 Xperia 10 II 及 Xperia 1 II,兩部機都受到唔少 Sony 粉絲關注。其中 Xperia 10 II 就喺上個月頭正式香港推出,我地亦都寫咗評測。而原本定於 5 月 29 香港推出嘅 Xperia 1 II,就因為貨期問題要壓後到聽日 (6月3日) 香港發佈。不過,售價就已經搶先被揭露了!

據友站 ePrice 嘅啊坤板主收到風,Sony Xperia 1 II 香港售價一如早前網上盛傳嘅 HK$7,999,亦即係話比起上年推出的 Xperia 1 嘅 HK$6,999 開售價足足貴咗成一千蚊。今次新機漲價幅度同海外部份市場相若,台灣據遠傳電信官網所見,售價為 NT$35,900,而台灣正式發佈日期係 6 月 4 日。

據了解,Xperia 1 II 即將喺聽日 6 月 3 日香港開完發佈會之後,就會即刻接受預訂,並將於 6 月 19 日正式發售。優先預訂嘅話,相信都走唔甩有野送。至於贈品會送價值幾多錢嘅野?我地聽日發佈會之後再 Update 大家。

想再了解一下部 Xperia 1 II 可以睇返之前嘅發佈文:

Sony 新機 Xperia 1 II 及 Xperia 10 II發佈,有蔡司加持α級鏡頭!!!

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls