mcdonald00

食完朱古力南瓜醬薯條都未抹嘴,十月中,日本麥當勞又推出限定食品!不過今次官方專登玩神秘,事先表明會用布甸狗做主題,但就要網民從五款食品之中估下到底會出邊一款,唔知「布甸醬麥樂雞」你又想唔想試呢?

pompompurin06

日本麥當勞宣布於10月14日推出布甸狗主題限定食品,並且在Twitter發起了投票,跟網民大玩「猜猜我是誰」遊戲,列出五款全新食品,當中有伏有唔伏,包括非常有諗頭的「布甸醬麥樂雞 」、「布甸漢堡」,以及比較大路的「布甸狗圖案漢堡包」、「焦糖布甸味麥旋風」等,到底結果會否令人有意外驚喜?就要等7/10揭曉最終答案先知。

1. 布甸狗圖案漢堡包

pompompurin03

漢堡包表面印有得意布甸狗圖案,一共十款,十分可愛,叫人點忍心咬它一口?

2. 布甸醬麥樂雞

pompompurin05

麥樂雞配布甸醬,味道又甜又鹹,好難想像得到會產生甚麼化學作用,直頭就是向舌尖上的味蕾挑機!

3. 焦糖布甸味麥旋風

pompompurin01

五款食品之中,焦糖布甸味麥旋風算是最正路,布甸加雪糕好難會出事,所以推出機會最大,就連網民也是這樣估。

4. 焦糖味雞塊

pompompurin02

食雞點止有雞味!在又熱又脆的雞塊撒上焦糖粉,味道完全提升至另一個層次。

5. 布甸漢堡

pompompurin04

用得布甸狗做主題,又點少得原個布甸?這款漢堡直接用焦糖布甸做餡,夠晒進擊,個樣睇落幾靚,口感軟綿綿,到底跟漢堡可以有幾夾?

資料來源:日本麥當勞

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls