20151029203522

 

話說我其實無想過可以玩到一部香港無得賣的 Moto X Style,不過咁啱得咁橋家人經由 HelloMotoHK 訂了一部,所以就襯他還未開始用之前,先借來開箱一下。由於只是開箱的關係,感想不會很多,不過不到 4000 的價錢,有 5.7 吋 2K mon(仲要唔係 OLED)、新相機、接近 Stock Android 的介面,規格也不差,行 Snapdragon 808 和 3GB RAM,整體來說是很抵用的。不過要注意是這代開始 Motorola 已經落入 Lenovo 手中,根據以往 IBM ThinkPad 的經驗,或者這會是最後幾代可以讓人欣賞的 Motorola 了……(希望預言不會成真吧……)

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls