香港創新科技署將會喺2012年11月3日至11日,響科學園舉行免費嘅”創新科技嘉年華”活動。屆時大家就可以親身接觸60個科技攤位 (機械人,中藥園,試坐電動車) ,參與超過600場工作坊。而家可以Download定呢個可愛既麥嘜App坐定定響度玩住先。

個App好玩又得意,包括有麥嘜衝衝衝、科學家排排坐、麥兜靚相簿、會場最新消息、大發明小故事、科學園現場遊戲等等。

麥嘜衝衝衝係個簡單小遊戲,你要將一啲唔關事嘅路人送去後面果架巴士,前面呢架巴士係要俾頭頂有個巴士公仔果啲科學家坐。你得三次做錯嘅機會,一定要接晒所有科學家啊,因為接晒先有獎。

fr_899_size880

fr_897_size880

你又可以同春田花花班嘅同學仔影相,有四種相框俾你揀,揀定一個後就直接影相就得架啦!

fr_890_size880

大發明小故事係啲小知識,揭頁設計,啲公仔又得意喎!

fr_892_size880 fr_895_size880

小朋友實鐘意啫!

fr_893_size880 fr_894_size880

親子活動最啱,快啲去單撈啦!

呢度:

[app 569503335]

QR Code:

 

 

**緊貼更多最新App資訊,請即按:(或按這裡)加入我們Facebook 專頁,就能夠每天收到最快資訊**

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls