講起智能眼鏡大家可能都會先諗起 Google Glass,但可惜 Google 已經暫時放低咗成個 Project。不過,智能眼鏡其實仲有好多人做,例如華為、Bose 等都有出。而家,另一個美國智能眼鏡品牌 SOLOS 亦都到港,時尚得來仲加入咗唔少健康監測嘅元素,算係比較有創意嘅。

SOLOS Smart Glasses 設計原理及方向類似於華為的 Eyewear 及 Bose Frames Alto,既是一副可更換不同鏡片的時尚太陽眼鏡/近視眼鏡,亦同時可透過兩邊鏡臂上的立體揚聲器以藍牙連接手機方式播放音樂。以及,內置了其專利降噪技術 (Whisper Audio Technology),讓使用者在嘈雜的環境下可以進行清晰的電話交談,或以語音操控使用 Siri 及 Google Assistant 語音助手等。

▲ 外觀上,SOLOS Smart Glasses 跟一般的粗框太陽眼鏡無異,只是鏡臂更加粗一些,整體重量約 35g 左右還可接受

▲ 左右鏡臂都可以拆下自由組合更換或充電,而所有的電子零件都收藏在兩支鏡臂內,包括電池、揚聲器、藍牙晶片等。眼鏡上還設有多種操作方法,包括 9 軸感應、輕觸感應、拍打設定以及多功能按鈕。

▲ 兩邊立體揚聲器位置,電池充滿電後可以有約 3 小時串流播放音樂或通話時間

▲ 鏡片可以更換,配合不同顏色方便配襯,可在大部分眼鏡零售店按個人需要配鏡。

作為智能裝置,同手機連動操作就是必需的。所以 SOLOS 推出的流動應用程式 AirGo,就專為 SOLOS 智能眼鏡用戶而設。其功能包括 AI 健康 (AI CARE) 及 AI 訓練 (AI COACH) 兩項可靠健康監測功能,有如將一類健康監測手帶功能內置入眼鏡。使用者可以通過 SOLOS AirGo 應用程式獲得練習指引和動力,以養成做運動的健康習慣。

AI 健康監測包括有:姿勢監測、頭部運動、計步器、飲水提示等。而 AI 訓練則有:鍛煉、脂肪燃燒、姿勢訓練、步頻訓練、深蹲等。

SOLOS 於 2020 年 6 月 26 – 28 日 (星期五、六、日) 喺旺角 THE FOREST 商場 1 樓 The Atrium 設有 Pop Up Store,售價 HK$2,380,經過嘅話可以親自入去體驗一下。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls