5G 今年年中即將會正式投入服務,現時香港幾間電訊商已經密密舖設發射站,其中商場可謂係必爭之地。3HK 今日宣佈喺長實旗下,位於荃灣西嘅海之戀 OP Mall 打造全港首個 5G 商場,現時部份局域已經裝好發射站,今日我地亦來到現場進行測試。

3HK 表示,現時於海之戀 OP Mall 商場內嘅 5G 網絡基礎建設已經進入最後階段,待稍後 5G 服務開展時就可以同步推出。

今日商場及 3HK 聯合記招示範咗 5G 體驗,我地亦都現場做咗 5G 速度測試。記招現場展示咗現時市面上多款 5G 手機,包括 Samsung、vivo、oppo、華為、小米等品牌。經過現場即時速度測試,發現速度普遍平均可以達到 450Mbps 或以上,最高速甚至去到接近 700Mbps。

▲ 現場測試所見,數部 5G 手機同步測試速度平均都超過 400Mbps

▲ 單獨測試可達 560Mbps

▲ 以另一個程式測試,最高試過接近 700Mbps

香港通訊辦上年已經拍賣咗各頻段 5G 頻譜,現時四大電訊商均有投得不同段數。按照時間表,今年 4 月 1 日起就可以正式投入服務。不過,現時各電訊商仍在努力舖設發射站以及測試中,相信要到年中先可以陸續投入服務。

至於大家最關心嘅上台服務計劃方面,3HK 上個月中就有預告過,參考返現時韓國及中國內地嘅收費模式同定價,預計今年的 5G 月費入門數據量都會定於 100GB 起步,月費會定於港幣 3xx 至 4xx 元之間。

3.3GHz 最後 5G 頻段拍賣完畢,一文睇完四大電訊商所擁頻段數

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls