喺香港,WhatsApp 向來最多人用,原因之一可能係跨平台性高而且支援幾乎市面上 99% 手機 (非正式統計)。不過,科技嘅野向來迎新汰舊。由新一年 2020 年 1 月 1 日開始,WhatsApp 將再淘汰另一批舊款手機支援。

如果大家記性好的話,相信都知道早於今年年頭 (2019 年 3 月) 時,我地就曾經報導過 WhatsApp 即將淘汰新一批舊手機系統支援的消息。如今來到 2019 年的最後一日,WhatsApp 正提大家如果正在使用以下這些舊系統的手機的話,記緊要在限期前盡快備份或更換新手機,或者或未能再使用 WhatsApp 服務。

  • Windows Phone 於 2019 年 12 月 31 日後停止使用
  • Android 2.3.7 或更舊 於 2020 年 2 月 1 日起停止使用
  • iOS 8.0 或更舊 於 2020 年 2 月 1 日起停止使用

但要留意的是,WhatsApp 自推出以來都沒有提供訊息匯入至其他平台的功能,所以如果你是轉系統的話,那麼只能夠透過匯出對話內容至電子郵件作備份。方法如下:

進入要備份的對話 (某人或某群組) -> 按一下「…」功能選單揀「匯出對話」,然後選擇以電子郵件發送給自己或指定郵箱即可。

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls