今年大家最期待嘅手機之一,iPhone 11 及 iPhone 11 Pro 系列終於正式發售。對於好多人來講,換機都會連埋上台,所以換個合適自己嘅台再出機就好重要。現時香港各家電訊商都已經推出咗 iPhone 計劃,當中玩法各有不同,咁到底點揀好呢?不如一齊來睇下呢個比較表。

講到上台出 iPhone,以往大家都可能覺得頭痛,因為啲 Plan 都係要你左計右計,又月費又增值服務又機價又預繳又回贈之類。所以今次就幫大家整合一下各台資料,簡單計一計,基本上大家只要留意總支出就知平與貴。

今次最主要比較兩個組合,一個是中用量數據,一個就係無限數據。首先睇睇 8GB 或以上嘅入們價,以出 iPhone 11 Pro Max (256GB) 為例:

四間電訊商月費中以 CMHK 定得最低,而所包嘅本地數據亦都最多,有成 12GB。而綜合計算合約期內總支出,CMHK 亦相對比較低,平均每月支出為 $543,24 個月合約期 $13,033。

再睇睇無限數據 Plan,四間當中又是以 CMHK 定價最低,月費僅需 $188,合約期內平均月支出為 $572,總支出為 $13,723。

單以總支出來講 CMHK 一如以往的做法,都會定得比較低,上網申請還會送額外 20,000 MyLink積分 (可換取$200電子繳費券等禮品) 以及指定藍芽耳機 (價值$699)、豁免每月 $18 行政費等。

不過今年各台都多咗唔同玩法,好似 3HK 就玩手機現金折扣、送易賞錢積分等吸引力不俗。SamrTone 同 csl 等都會以更多服務增值作配合來吸引大家,如 csl 的 Club Like 早前開放預購送名廠保護套+螢幕保護貼,送手機保障服務等。而 SmarTone 則送 24 個月聽歌免數據、12 個月升級版手機屏幕雙面爆「芒換新」、12 個月中國內地號碼等等,真係咸魚青菜各有所愛。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls