每年新一代 iPhone 發佈之後,緊接著的必然是各電訊商推出上台計劃。與往年一樣,csl/1010 都會領頭公佈相關上台計劃。今年所見,基本月費與數據用量同上年差不多,以及仍然有零機價出機 Plan。

由 csl 公佈嘅 iPhone 11、iPhone 11 Pro、iPhone 11 Pro Max 上台 Plan 可以見到,月費同上年一樣分別有四個組合:$298、$408、$548、$738。而且數據用量都一樣為 5GB、8GB、12GB、20GB。另外, $548 或 $738 月費的話,又係同上年一樣會送多 2GB 中國漫遊數據,以及「86-易」服務等。

相關新聞:未出機先出 Plan? 3HK 推出「穩搶」手機計劃,劍指新 iPhone!

仲有一樣相同之處,今年入門級 iPhone 11 選用 $548 Plan 同上年出 iPhone XR 一樣有「零機價」,而 iPhone 11 Pro 同 iPhone 11 Pro Max 均有零機會,不過就要用 $738 Plan 先有。

其他方面,不外乎都係預繳及機價上邊的不同,整體上來講大致上同上年差不多,成個 Plan 基本上就係改一改個型號。而今年值得一提嘅,就係凡購買全新 iPhone 即可享免費 1 年 Apple TV+ 訂閱服務,呢樣係由 Apple 官方送嘅,所以相信每間電訊商都會照跟返俾大家。詳情可參考以表:

▲ csl

▲ 1010

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls