叫左咁多次 Note 9、Note 9,今個月月頭美國發佈完之後,隨後再到中國以及台灣發佈,而家香港都終於正式發佈啦。價錢方面就一如我地琴日報導所講,基本上已經可以話係一如所料。

Galaxy Note 9 規格及新增功能方面,我地過往已經講過好多,如果仲未了解的話,可以去呢度睇睇:Galaxy Note 9 發佈,6大進化詳細講

而家就單刀直入,同大家講講 (雖然已經知,不過慣例上都要貼一貼張官方圖) 售價。Samsung 今日發佈會中正式公佈,Galaxy Note 9 128GB/6GB RAM 版將推出:黑、紫、藍 三隻色,建議零售價為 HK$7,698。而 512GB/8GB RAM 版只有紫及藍兩隻色,售價為 HK$9,798。另外,512GB 仲有一個特別版,主要係送多支 S Pen,但售價就一樣。

除咗 Note 9 之外,Galaxy Watch 今日亦都同時登場。

售價方面,42mm 版為 HK$2,598,而 46mm 版為 HK$2,798。

Galaxy Note 9 正式發售日期為 8 月 31 日,而 Galaxy Watch 發售日期則要等到 9 月 14 日。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls