現時大家無論用社交 App 或者即時通訊類 App,好多時都會睇到朋友分享的影片。為咗可以方便睇,唔少程式都已經一早加入畫中畫播放功能。而一向動作比人慢 N 拍的 WhatsApp 終於都正始測試相關功能,以後大家睇片就唔使跳出去。

如果你是 iPhone 用戶,在 WhatsApp 上只要配合 iPhone 的 3D Touch 其實一早已經可以用到畫中畫功能。而據 wabetainfo 消息,WhatsApp 近月來正在積極為 Android 版測試加入畫中畫功能,目的就是讓大家在播放如 YouTube 一類的影片時,可以開啟畫中畫模式觀看,咁就唔使每次都要跳去 YouTube App 度播放。

這次測試版本號是 2.18.234,現時已經為加入了測試計劃的用戶推出測試。由截圖可見,畫中畫直接在 WhatsApp 相同介面上顯示,可以根據影片直倒或是橫倒來顯示,而且亦都可以放大至全畫面。

相關文章:WhatsApp 正式測試貼圖功能,第一套 Sticker 主角是….大便!

加入畫中畫後,減少離開程式的確好方便,只是目前不知道還要再測試多久才推出。就如上文所講,WhatsApp 的更新動作一向比其他人慢 N 拍,所以大家還是要再等等吧!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls