日本 11日無限速 LTE SIM 卡 實試 + 開通教學

因為懶得出街,又擔心太早機場無嘢賣,所以我決定係 Travelsim網站  用 HK$290購買一張無限數據 / 11日 / 4G服務 上網 SIM 卡。揀呢張卡係因為佢唔限速,又可以分享到其他裝置,最緊要係原裝正貨,比起鴨記的更有保證。另外,因為想多部裝置同時使用,所以問朋友借咗部 Netgear AirCard AC810 流動熱點 Wi-Fi 裝置,仲可以透過 2.4 吋觸控式彩色顯示屏管理數據用量,非常方便。

開通教學

▲ 第一步:出發前二日需要跟據包裝指示去網址預約開卡,並填上 1) 開卡日期、 2) E-mail (用嚟收確認開卡)、 3) SIM Card ID number、 4) PASSCODE,最後確認預約。預約完成後,只要你仲未到開卡日都可以取消或更改。

▲ 第二步:到達機場可插入 SIM 卡,輸入 1)名稱、2)APN 、3)使用者名稱、4)密碼 及 5)驗證類型。

▲ 當卡開左之後(即到開卡日期)會收到 email。

▲ 第三步:將流動裝置連接到 AC810,就可以上網。

實試網速

使用了 9日,大部份時間都是 LTE,用 WhatsApp 或玩 Facebook  就沒有問題,睇 YouTube 、Facebook Video 都非常流暢,亦沒有鎖速,非常好。

▲不過測速結果,速度比起說明書所標示的最高下載 300Mbps、上傳112Mbps 有一段距離。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls