Nokia 6 剛於12小時前在 MWC 2017 大會上發佈國際版本 , 相信不少 Nokia Fans 都好想知道香港幾時有得上市 , HMD Global 官方正式發出新聞稿 , 表示香港3月份 , 於香港各大csl.,1O1O,百老滙,豐澤及衛訊門市分店正式發售啞黑色 Nokia 6 , 官方就未公佈價格 . 不過根據外吹風 , 港版要價 2000頭 , 你又想唔想敗返部?

< Nokia 6 評測 : 是貨真價實?還是只賣情懷? >

6000 系列鋁合金一體化機身打磨成形

 

機身設計亦與別不同 , 金屬一體化機身之下 , 天線收藏在貼在機頂邊緣 , 設計上是少有少見 .

Nokia 6的主要硬件參數是:5.5 吋 1080P 觸控屏幕、高通 Snapdragon 430 處理器、4GB RAM、64GB ROM (支援 MicroSD 卡)、800萬(前) 1600萬 (後) 像素鏡頭、原生 Android 7.1.1、支援雙卡雙待全網通、雙揚聲器設計、指紋辨識及備有 Dolby Atmos 音效、3000mAh 電池。

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls