IMG_3578今時今日大家買手機除左效能指標外,當然就更加著重於「性價比」。現時坊間有唔少品牌,好似 Samsung、小米、魅族等等都有平價的型號作招徠。但係講到以相同價位的手機來講,樂視所推出嘅Le 1s 其地位就依然強勁,因為每次推出就被一掃而空。仲未買到嗎?機會又來啦飛雲,因為4月28號又會再一次開放現貨搶購,今次仲加送金屬動圈耳機添,一齊來睇睇!

市面上性價比手機首選

Le 1s 自推出至今應熱烈,銷售十分理想,可謂是性價比手機的首選。對於此機你可能已經認識,如果仲未的話就容許小編再提提大家。以全金屬機身高端設計的 Le 1s 採用 2.2GHz 八核心處理器,內置達 3GB RAM 及 32GB Rom。主鏡頭為 F/2.0 特大光圈的1,300萬像素鏡頭,可以錄製 4K 影片。屏幕方面為5.5吋,機背設有指紋觸控感應器。至於售價,淨機只係HK$1,499,仲送你3個月超級影視服務再加1個月超級體育組合極之吸引。

IMG_3566

IMG_3567

4月28日搶購,強勁禮品回贈買家

定價低性價比超高不特止,樂視已經鎖定4月28日中午12點正再次開放Le 1s (金色版) 現貨發售,屆時首1,000名買家將獲贈Le 1s Mobile Skin機背貼一張,另外首300名買家更可額外獲得金屬動圈耳機一對。簡單一點理解,即是首300名買家就可以同時獲得機背貼 加 金屬動圈耳機,之後首700名就送機背貼。所以話,想買機嘅朋友真係要注要啦,早買多著數!現時距離28號仲有唔夠兩日,唔想錯過買樂視超級手機最新資訊,強烈建議大家可以按此前往 Lemall.com 預先登記。登記左之後,記得4月28日中午12點上 Lemall.com 準時搶購!。

Le 1s Mobile Skin 機背貼:

金屬動圈耳機:

 

金屬動圈耳機特色

– 9mm動圈式驅動單元 入耳式耳機
– 特別金屬外殼設計 (隔絕外部噪音,减少漏音)
– 兼容線控及麥克風 (不用操控智能手機也能免提通話及轉換樂曲)
– 3.5mm鍍金插頭 (不易氧化,更耐用)
– 附送耳機皮套 (方便收藏及攜帶)

因為重要,所以要提多一次:登記左之後,記得4月28日中午12點上 Lemall.com 準時搶購!。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls