1205900189_o

香港電視業市場近年來競爭得異常激烈,就這個星期內先有HKT旗下的全新免費台ViuTV宣佈廣播日期,今日就輪到香港寬頻HKBN聯合TVB宣佈合作推出「寬頻+myTV Super」服務,唔知大家覺得俾錢睇TVB又制唔制得過呢?一齊來睇睇 !

今次呢個「寬頻+myTV Super」服務包括左 100Mbps、500Mbps 或 1,000Mbps住宅光纖寬頻服務,除外還有無限 HKBN Wi-Fi 流動服務。而 TVB 果邊就會提供 myTV SUPER 電視盒子以及手機App。

myTV SUPER 係 TVB 新創立的互聯網廣播服務,主力在於提供OTT電視廣播,簡單啲來講就係現時myTV 嘅升級版 或 直接啲叫「收費版」。myTV SUPER服務包括左基本頻道(包括20條頻道及3,000小時 TVB 製作點播組合) 同埋精選基本頻道組合 以及8,000小時TVB外購節目點播組合。

以上兩個服務加埋月費由HK$148起(簽24個月),詳細如下:

1066212408_o 400347559_o

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls