2024413850_n

香港電視市場過去多年來雖然有兩間免費牌照公司,但向來以無線電視一家獨大。亞視近日已傳出要「熄大制」,對香港市民來講就係一個解脫。正所謂一雞死就一雞鳴,當這邊廂 HKTV 因攞唔到牌照而被逼轉型之際,當日同時申請牌照而順利獲批的HKT旗下(香港電視娛樂)新免費電視ViuTV,今日就正式宣佈播放日期。

ViuTV 在獲得免費牌照不久後已積極佈置,並於上年就已經初步公佈新台的一些測試情況。而今日香港電視娛樂就正式宣佈將於今年4月6日推出全新免費電視頻道99台,並同時宣佈節目表。

643784337_o

由於有牌照關係,所以ViuTV終於可以經大氣電波播放,即係話,大家可以好似無視及亞視一樣在屋企大電視上搜台及收睇。ViuTv將會在4月2日凌晨起進行訊號測試,到時大家就可以開始幫手測試訊息,只要搜尋99台就得。

除左用大氣電波接收外,今日時今就緊係要支援其他行動平台,所以 ViuTv 都提供左其他收看方式,包括OTT機頂盒、手機App(未推出)、數碼電視iDTV、網站,同埋原有的nowTV機頂盒等,好方便。

screenshot_2472

由而家所見 ViuTV 已經拍左唔少節目,包括劇集、綜藝、財經、體育直播等,同埋最最最最緊要係有新聞睇,以後大家可以多一個台吸收資訊,咁就唔洗大台講乜就信乜啦!

screenshot_2473
黃金時段節目表

詳細節目表

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls