Now_TV_logo

今日香港其中一單最大件事相信非由樂視宣佈奪得未來三季英超播映權莫屬,就在記者發佈會仍在進行當中之際,now TV 已經急急發出聲明稿,一次過回應被傳媒問得最多的問題:你地有冇得播!?

由now TV的聲明見到,就係透過合作形式讓客戶可以在未來三季 (20168月起) 繼續觀賞英超賽事,證明雖然播映權被樂視投得,但絕對係有得商量的。至於樂視方面月費會唔會就係先前流出的$99再加送機頂盒?記者會正在進行中,我地稍後再為大家報導。

以下是now TV聲明全文:

【香港.2015年9月22日】now TV發出以下聲明回應傳媒查詢:

now TV與樂視體育已達成共識,通過合作繼續在now TV平台讓客戶可以在未來三季 (2016年8月起) 繼續觀賞英超賽事。now TV致力為觀眾搜羅世界各地最多元化的頂級體育及其他種類內容,是本港提供最多元化節目的一站式家庭影視娛樂平台。

 

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls