1878856693_n

樂視(Letv)近年超級積極地備戰香港網絡電視市場,繼推出一系列電視以及機頂盒子後,近月來更熱傳已獲得 2016 至 2017 起三季巴克萊英格蘭超級聯賽的播映權。有關消息雖然還是等到9月24日才正式公佈,但係由其高調的宣傳功勢來睇已經是九成九啦。而目前,大家最關心的相信就係月費,今日網上就有消息流出。

網上消息來自一張WhatsApp對話截圖,由資料可見其建議費只為$99,再加上早前亦有傳仲會免費送盒子添,如果是真的話就太過震撼啦。之不過,都有網民質疑呢個月費會唔會有好多條件跟,好似是要求選購Letv電視產品或其他訂閱服務等等,話晒今次投標價有傳高達4億至6億美元。大家都係聽聽先吧,等到9月24日我地再為大家揭曉!

03977660f40a120d217407e2ead54afa1823d2fa
圖片來源:PCM
_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls