iphone6s_box_large

萬眾期待的 iPhone 6s 以及 iPhone 6s Plus今早就已經正式發佈,雖然看似驚喜不算多,但相信依然會是熱搶的手機。在發佈會上Apple已經公佈了首輪發售地區及日期,香港繼續是名單中的其中一個。現時各家電訊商已經摩拳擦掌準備搶客仔,現在3HK就搶先公佈正式接受預訂時間。

3HK公佈,將於 9 月 25 日(星期五) 推出 iPhone 史上最先進的 iPhone 6s 及 iPhone 6s Plus。客戶可於 9 月 12 日(星期六)下午 3:01 起在 www.three.com.hk 登記預訂。

無論是自用或買來炒,相信第一批貨量都會極之少,所以大家只好「鬥搶」啦!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls