世界盃又快開鑼啦,而家要睇賽事方法都多咗,但如果睇開本地評述嘅話,可能要申請收費電視,例如 Now TV。今日 Now TV 就公佈多項為即將於 11 月及 12 月舉行的 FIFA 世界盃卡塔爾2022 而設嘅安排。Now TV 及 Now E 的用戶除咗可以透過電視及流動裝置收睇之外,亦可利用專為今屆世界盃而設的擴增實境(AR)應用程式,以內置的不同功能來提升觀賞體驗。

Now TV 及 Now E 兩大平台將以 4K 播放全部 64 場賽事,另外持有 FIFA 世界盃 2022 通行證的 Now TV 及 Now E 用戶可使用「Now AR – FIFA 世界盃」應用程式。只需透過智能電話及 AR 技術,便可在家中任何平面上觀看立體的迷你版球場,甚至可以跟自己喜愛的虛擬球員合照。「csl 5G Lens」應用程式更提供連結方便用戶下載及開啟「Now AR –FIFA 世界盃」,享用一系列的 AR 功能。

Now TV 邀請了來自電視界別的 ERROR 成員吳保錡、社交媒體的「網紅」試當真成員許賢,以及足球狂熱分子余德丞參與今屆賽事,為節目賽事注入更多氣氛。許賢更為今屆賽事編寫及主唱主題曲,及主持介紹世界盃趣聞的全新節目。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls