香港嘅 5G 服務唔覺唔覺已經正式啟用咗兩年,各電訊商目前主要以中低頻段服務市民,其中包括 N1 2100Mhz 及 N78 3.5Ghz 以穿透性及速度等優勢成為主流。政府去年就推出 700MHz 的頻譜拍賣,以供電訊商用作 5G 訊號傳送,今日 CMHK 就宣佈將於 7 月初啟用 700MHz 5G 頻譜投入服務,有望提全港的 5G 覆蓋。

Image Credit : CGTN

可用作 5G 訊號傳送的頻段現時政府已推出多個,如果要達到速度頂峰就一定要用最高頻如 26Ghz 及 28Ghz,但發射距離短及穿透能力差令其無法於像香港這樣高樓大廈密集式的地方使用。

而 700MHz 頻段(N28)處於低頻段,具有訊號覆蓋廣、穿透力強等特性,能有效加強室內接收能力。同時,此頻段可用於「廣域覆蓋」,有效加強郊外地區及海域 5G 覆蓋。由此可見,當各基站投入服務後,有望香港的香郊地區可以令 5G 訊號更廣覆蓋,屆時應可全面取代現有嘅 4G 服務,令 5G 正真成為流動通訊的主流。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls