政府第一期消費券琴日 8 月 1 號正式派發,已經登記咗四大支付工具嘅市民都陸續收到錢。其中喺好多人心目中覺得最方便嘅 PayMe 今次竟然無份令人大為失望,不過匯豐當然唔會放過任何市場焦點,所以請來紅到發紫嘅姜濤宣傳新活動。

匯豐旗下嘅電子支付工具 PayMe 剛向用戶發出通知,由今日起用 PayMe 喺全城商戶食買玩,即有機會贏走港幣 500 元及 PayMe 獨家限定禮品!個宣傳活動叫「PayMeow全民轉轉賞」,今次仲請來超人氣 Mirror 成員姜濤助陣,雖然攞唔到消費券,相信憑姜B人氣都可以挽回唔少聲勢。

如何參加?

  • 用 PayMe 於任何接受 PayMe 付款的商戶消費滿港幣 100 元或以上,即可玩遊戲一次(💡 貼士:打開 PayMe App 上的「探索」頁面,發掘接受 PayMe 的商戶)
  • 完成付款後,你會收到 PayMe App 的通知以進入遊戲頁面
  • 點按「通知」頁面上的「開始遊戲」,即有機會贏高達港幣 500 元獎賞或 PayMe 獨家限定禮品!

每人每日最多可獲得 1 次玩「PayMeow全民轉轉賞」的機會,在活動推廣期內最多可獲得 5 次機會。PayMe 將會抽出 10,000 位幸運兒,送上限量獨家禮品,並會於活動結束後兩星期,透過電郵通知得獎者。如果你得到禮品大抽獎的機會,記得密切留意電郵啦!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls