香港現時嘅 5G 訊號覆蓋率已越來越高,好多商場、市區,甚至郊外等都有唔同程度嘅訊號覆蓋。而因疫情關係,呢一年來相信好多人都無去過機場,不過疫情終有一日會完大家就可以盡情出外。今日 CMHK 就宣佈,其 5G 服務已覆蓋香港機場,以後大家等上機就可以享受到高速網絡。

CMHK 表示,旗下的 5G 網絡現已覆蓋了香港國際機場的旅客登記大堂、行李認領處、A 區及 B 區接機大堂。成為第一家營運商在機場提供 5G 服務,為香港市民及旅客提供 5G 體驗。

根據最新於香港國際機場進行的 5G 定點測試,CMHK 的 5G 網絡於一號客運大樓 7 樓離境大堂下載及上載速度分別錄得 500Mbps 及 104Mbps,一號客運大樓 5 樓接機大堂下載及上載速度分別錄得 446Mbps 及 80.8Mbps。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls