都市人大家每日唔係對住電腦就係對住手機或平板,所以每日雙眼都會好疲勞。呢個時候如果可以按下摩或者用熱毛巾熱敷下都會好舒服,等雙眼可以放鬆下。早前我地報導過有香港代理 UNITY Tech 引入咗韓國 Mediness Ray Care 眼部按摩器,最近 Winson 就試用過,可以同大家開個箱分享下。

▲ Mediness Ray Care 眼部按摩器外觀設計有如一個 VR 眼罩,不過當然小巧好多。以眼罩式來講,外形設計當算不過,不算笨重。

▲ 眼罩中間有一個骹位設計,可180度折疊方便收納方便不同面型用家作出調節,同時亦可方便於收納。

▲ 眼罩上只有一個電源按鍵,長按 3 秒會自動開啟並進入自動模式,如果輕按則可以切換至另外兩種模式,分別是「活力模式」、「睡眠模式」。

▲ 裡面有一層皮革,令到配戴時更舒服而且使用後如有汗水都容易抹走

▲ 眼罩重量約 300g,戴上去也不覺得重。眼罩採用無線設計,按摩器內置充電電池,最長使用時間為 80 分鐘。

Winson 使用了 Mediness Ray Care 眼部按摩器已有兩星期,這產品對我這類每天長時間對著電腦及手機的人來講確實好好,每次按摩為 10 分鐘可以 38-42 度溫熱功能的氣壓按摩過後雙眼非常舒服。另外,在三種模式下按摩時都會播出輕鬆音樂,幫你放鬆,不過對我來講就可有可無。

 

Mediness Ray Care 眼部按摩器建議售價為:HK$488

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls