已榮升為網台 CEO 嘅杜汶澤,上年年底推出自設新網台 「喱騷」,其網站率先全球上架。初推出時因反應太過熱烈,導致網站大塞車,很多網友想第一時間課金都不能。經過兩個多月努力後,今日杜文澤宣佈手機程式亦已經準備好,並同步在 Apple 的 App Store 及 Google 的 Play Store 正式上架。

杜汶澤「喱騷」Facebook 專頁剛發出新貼文,宣佈其「喱騷 App」手機程式上架,大家透過網站登記做訂閱會員後就可以透過手機程式欣賞到該公司所製作嘅新節目,包括由黃秋生嘅《大師班》、杜文澤親身前往台灣拍攝嘅《尋找他媽的故事》、由田蕊妮監製嘅 《社會服務令》 、獨家網上轉播《達明一派 REPLAY演唱會》(VIP會員獨享) 、由《地厚天高》導演林子穎執導第一部由「喱騷」出品嘅電視劇,仲邀請咗《鏗鏘集:721誰主真相》編導蔡玉玲加盟「喱騷」製作有質素嘅節目等!

Download 「喱騷 App」:

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls