農曆新年就快到,今年疫情持續關係政府已多次建議大家唔好去拜年。無得拜年咁點逗利是?所以今年就多咗幾間電子錢包公司出來鼓勵你派 e 利是。其中今日 HKT 旗嘅 Tap & Go「拍住賞」以及八達通公司都出咗新聞稿,宣佈推出著數吸引大家用。

先講講 Tap & Go「拍住賞」,只要透過 Tap & Go「拍住賞」手機錢包派發利是,而累積派發利是次數的首 1名客戶(以收款帳戶計算),有機會贏取由 csl 送出為期 24 月 80GB 本地流動數據 5G 服務計劃,總值港幣 10 萬元。

至於八達通方面,為鼓勵用戶使用「e 利是」,首 20,000 名已設立轉數快銀行自動轉賬的八達通銀包用戶,如成功派發「e 利是」給 20 位用戶累計港幣達 300 元,每位可獲贈港幣 38元「e 利是」獎賞; 成功派給 40 位用戶累計港幣達 600 元,每位可獲贈港幣 88 元「e 利是」獎賞。另外,新設立轉數快銀行自動轉賬的八達通銀包用戶更可獲港幣 30 元迎新「e 利是」,即最多可獲 $118 元。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls