上星期我地同大家跟進報導過,八通達更改了服務條款迎 Apple Pay。如果資料屬實的話,即是話聽日 (5月20號),隨著 iOS 13.5 正式版推出之後,就可以正式使用。而現在,網上已經搶先一步有人放出相關介面截圖,等我地一齊同大家來先睹為快。

一名叫小川的 Twitter 用戶上傳了數張截圖,可以見到就係將八達通直接加入到 iPhone 上的銀包,而由於服務仍未正式開始,所以據指仲未用得。

可將「八達通」加入 iPhone 及 Apple Watch 的銀包
可以管理多張「八達通」,或者將餘額轉移至實體「八達通」
可以直接用 Apple Pay、FPS 轉快等增值,支援香港發出的銀聯及 Visa 卡,Master 似乎並不在支援行列
將「八達通」加入「銀包」後,預計就可以搭地鐵時以 Smart Octopus 形式直接「嘟」入閘

更新:iOS 13.5 正式版已推出,仍未有 Apple Pay for 八達通功能。詳見:

iOS 13.5 正式版推出:說好的 iPhone 當八達通仍未見影!

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls