喺香港,由匯豐推出嘅 PayMe 電子支付系統越來越受歡迎。無他嘅,因為夠方便同埋地道啊嗎。以往大家用 PayMe 收錢有兩種做法,一係最直接用手機號碼,一係就用 PayCode 二維碼。而今日起,大家將有第三種方法,就係個人專屬 PayLink!

有用過 PayPal 嘅話相信大家都知,可以設立一條個人連結,方便 Share 畀朋友收錢。而家 PayMe 都有啦!而家開始,大家只要更新到最 Update 嘅 PayMe 版本,簡單設定一下就可以申請個人 PayLink 連結。

筆者已經申請了自己的連結,大家可以用呢條 Link 試下請 Winson 飲杯咖啡喔:https://payme.hsbc/winsonlam

以後無論係透過 WhatsApp、手機短訊、Facebook 或其他方式分享給朋友,對方只需點按你的 PayLink,再輸入金額,即可向你付款。設定方法如下:

只需於主頁向左掃>點按「我的 PayCode」>然後按「自訂我的 PayLink」

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls