自從武漢肺炎大爆發以來,香港人一罩難求。香港作為國際大都市但係就有個無鬼用嘅政府,導致市民為買口罩而四出頻撲,成為世界笑話。過去一星期,每逢聽見邊到邊到有口罩都會大排長龍,甚至係要通宵排隊。其中一個熱門搶口罩地方,就係日本城。而今日,官方宣佈以後可以用手機 App 來排隊攞籌,真係打工仔福音啊!

日本城剛喺官方 Facebook 上宣佈:

為照顧上班一族及未有時間親身排隊嘅你,即時(7/2)用THE GULU app (拎籌/ 下載:HTTP://BIT.LY/2GWRITQ ),在app內取籌。

成功取籌者,就可於指定日子內的特定時間到指定分店買口罩。下次大家記得留意官方消息公佈,跟住開 App 攞籌啦!

 

來源:JHC 日本城

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls