講起手機保護,相信最多人都係第一時間諗起屏幕貼。不過而家隨住手機鏡頭越來越多,亦都漸漸多咗人會考慮買保護配件防一防刮花,所以而家市面都多咗一類鏡頭貼的產品。香港 AMAZINGthing 最近亦乽針對 iPhone 11 系列推出藍寶石增透金屬鏡頭膜,堪稱最硬保護。

為了防止鏡頭被刮花,現時好多手機廠都會配備硬度較高的玻璃以作保護,但好多時到用家手用使用時,都可能會因不小心而刮花,甚至是撞爆。所以,再加一塊鏡頭保護貼,或者用得更為安心。

AMAZINGthing 今次推出嘅藍寶石增透金屬鏡頭膜專為 iPhone 11 系列而設,據官方說是香港市場首次發售的同類產品,其製作需時逾 500 小時。該產品已獲 GIA 機構進行鑑定,並成功獲得 GIA 鑑定書,鑑定為人造藍寶石。由於人造藍寶石玻璃的硬度為莫氏硬度 9 級,僅次於擁有最強莫氏硬度 10 級的鑽石,而一般的強化玻璃貼,其莫氏硬度頂多只約 6.5 級。

AMAZINGthing 藍寶石增透金屬鏡頭膜 (Sapphire Lens Defender)
建議零售價:$148
上市日期:2020 年 1 月中
適用型號:iPhone 11 / 11 Pro / 11 Pro Max
查詢:AMAZINGthing (2396 8899)

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls