iPhone 11 及 iPhone 11 Pro 系列已經正式發售,無論係 Apple Store 抑或係各家電訊商,首賣日都吸引咗唔少果粉第一時間出機。由於競爭激烈,因此電訊商之間都各出其謀,當中自不然唔少得度個吸引嘅上台 Plan,不過除咗 Plan 之外,增強服務上嘅配合都相當重要,就如 3HK 就帶來了「Net+」服務,什麼來的?一齊來了解下。

當上網裝置越來越多,網絡擠塞情況都會越嚴重。正如家中 WiFi 網絡情況一樣,所以近年所推出嘅新 Router 都標榜可以更智能地自動編配裝置之間嘅網絡資源使用情況,令一類比較需要高網絡應用嘅裝置可以更暢通使用頻寬。

咁,手機上網又得唔得呢?3HK 今日喺尖沙咀 3Supreme 旗艦店嘅 iPhone 11 首賣日,除咗介紹上台 Plan 之外,就特別強調加入了「Net+」服務。據了解,「Net+」服務就正如上文所講,可以針對網絡裝置使用情況自動調配頻寬資源,以優先處理方式令到上網裝置可以運行得更加暢順,從而提升網絡使用體驗。

而家去 3HK 上台出 iPhone 11 系列送 $8,000 現金券另外仲可以賺盡 6,000 易賞錢積分,詳情可以按呢度了解返

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls